اجاره ون رنت کنیم - خدمات و شرایط
نوشته شده توسط : نیلوفر

 کنیم  طیف وسیعی از ون های روز دنیا  را در اندازه ها و مشخصات مختلف ارائه می دهد ، بنابراین ما به شما تضمین می کنیم دقیقاً آنچه را که نیاز دارید ، دریافت خواهید کرد. رنت کنیم یکی از بهترین شرکت های موجود در زمینه اجاره ون بدون راننده، اجاره ون با راننده، کرایه ون فرودگاهی و  اجاره ون در شهرستان می باشد.

تا کنون نمایندگی های زیادی در خصوص اجاره ون در شهر های مختلف نظیر اجاره ون در کرج، اجاره ون در اصفهان ، اجاره ون در بندرعاس  و اجاره ون در کرمان راه اندازی شده که با استقبال بالایی روبه رو بوده است.

 

 اگر قصد سفر گروهی و خانوادگی به هر نقطه از ایران دارید کافی است از شهر خود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاعات کافی در مورد اجاره ون دربستی، اجاره ون بدون راننده و هزینه را در اختیارتان قرار دهد.

 

اجاره ون با راننده

اجاره ون غالبا به صورت همراه با راننده بوده و در موارد خاص نیز بدون راننده اجاره داده می شود. شما می توانید با توجه تعداد نفرات از خدمات کرایه ون این شرکت بهره مند شوید. مشتریان عزیز می توانند کلیه ون های موجود را به صورت با راننده کرایه کنند. اجاره ون با راننده شامل  تمامی مدل ون های توریستی، تشریفاتی، VIP، ترانسفر های فرودگاهی، بوده  که می توایند با اطمینان خاطر تهیه بفرمایید.

 

رانندگان مجرب و حرفه ای

کلیه رانندگان فعال در شرکت اجاره خودرو رنت کنیم لیدرهای مسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی بوده و در صورت درخواست مشتری راننده ای مسلط به زبان مورد نیاز در اختیارشان قرار می گیرد. در اجاره ون همراه به راننده هزینه خوراک و اسکان راننده به عهده مسافر بوده.

اجاره ون بدون راننده

اجاره ون بدون راننده یک انتخابی مناسب برای خانواده هایی است که می خواهند به صورت گروهی سفر کنند. برای ضمانت اجاره ون بدون راننده مدارکی مورد نیاز است که قبل از رزرو ون حتما باید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات اضافه ون های اجاره ای

شرکت این امکان را فراهم آورده است تا در صورت نیاز و درخواست شما خدمات اضافه ای را در اختیار مسافران خود قرار دهد . مجموعه از این خدمات شامل:

 

صندلی کودک

اینترنت Wifi

راننده های مسلط به زبان انگلیسی، فرانسه و ترکیه ای

تور لیدر های مجرب

قابل ذکر است که قبل از اجاره ون حتما درخواست خود را به شرکت اعلام نمایید. در صورت بروز هر نوع مشکل فنی برای خودرو هزینه به عهده شرکت می باشد.

 

قیمت اجاره ون

هزینه کرایه ون با توجه به نوع  خودرو و مسافت طی شده محاسبه شده و در جابه جایی های  اختیار برون شهری هزینه توافقی محاسبه می شود.

نحوه محاسبه هزینه اجاره ون برای خارج از شهر

نحوه محاسبه و قیمت اجاره ون برای خارج از شهر تهران توافقی می باشد.  البته قیمت ها با توجه به نوع خودرو و نوع  دربستی و یا دراز مدت بودن اجاره ون ، متغییر می باشد. پس از انتخاب ون مورد نظر خود می توانید با اعلام برنامه سفر خود به کارشناسان رنت کنیم قیمت تمام شده و پیش فاکتور را دریافت نمایید.

ون های موجود در رنت کنیم

ون های موجود در این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت فنی قرار گرفته و با قیمتی بسیار مناسب اجاره داده می شوند. تمامی ون های اجاره ای رنت کنیم دارای بیمه مسافرتی کامل و از خدمات اضافه برای مسافران بهره مند می باشد. ون های موجود اجاره ای شامل:

 

اجاره ون دلیکا

اجاره ون هیوندای H350

اجاره ون میتسوبیشی داکوتا

اجاره ون بنز ویتو

اجاره ون مکسوس v80

اجاره ون تویوتا هایس

 اجاره ون معلولین

یکی از خدمات ویِژه رنت کنیم سرویس دهی به افراد معلول می باشد. شرکت برای رفاه حال این عزیزان جایگاه ویژه ای را تعبیه کرده است .





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: